Skip to content

Кажи Здравей на Всички

април 1, 2009

The blog article in English

Скъпи приятели,

Ето че започвам да списвам моя Wonderland блог и на български език и, въпреки че предстои дълго време на организиране и аранжиране (познавайки себе си), реших просто да направя първата стъпка като се представя и пожелая: „Здравейте“. На всички!!

Звучи странно, но това ми припомня един лош сън, който често ме спохождаше в моето детство. Ето, споделям го веднага:

Аз съм в двора пред дома на моята баба. Преследвана от лъвове. Чувствам се много уплашена и се опитвам да избягам. Качвам се и се спускам по детската пързалка отново и отново, но те са зад мен неотлъчно и ме преследват в лудешки кръговрат. Изведнъж спирам и, обръщайки се неочаквано с лице към тях, им казвам: „Хайде, нека бъдем приятели!!“

Хе-хе. Ами да .. Все още не съм намерила точен отговор кой житейски фактор е бил причина този сън да обитава моите невинни нощи, но в действителност това е начина, по който протичат на практика взаимоотношенията ми с хората. Само да зависеше от мен, бих била приятел с всеки.

No comments yet

Вашият коментар

