Skip to content

Wednesday Отива в Полша

април 29, 2009

The blog article in English

Изцяло благодарение на Анна, моята скъпа полска приятелка!!

Нека ви разкажа за човека първо. Тя е на около моята възраст и двете се срещнахме в същия Layne Staley форум, който толкова обичам и редовно посещавах. Трябва да знаете, че Анна е родена кралица, както казва тя самата, а и аз й вярвам, но това, за което я ценя, не е короната й, а нейното голямо грижовно сърце.

Тази статия е опит да отпразнувам с цялата си душа първата официална публикация на моята приятелка като писател. Останах без думи от огромното вълнение, когато разбрах отначало и досега продължавам да усещам все същата емоция… Quееnie twinnie, толкова съм горда с теб!!

Повече детайли за нейната работа може да намерите и прочетете на страницата на блога й. Това е линка към нея, а тук ще публикувам само снимките на:

  • Книгата;

  • И на посвещението на нейния разказ, което беше истинската голяма изненада за мен!! Ето какво казва неговият текст и аз няма какво да добавя повече:

    „На Marzena Kiryjczuk-Bliźnik и Paweł Dąbrowski с много благодарности за дългогодишното приятелство и на Gallia „Wednesday“ Georgieva с благодарност за вдъхновението„…

2 коментара leave one →
  1. юли 1, 2009 13:30

    Посвеили са ти разказ, и то човек от друга държава – яко! :)

  2. юли 1, 2009 15:03

    Благодаря за коментара и добре дошъл в Wonderland:):):):)

    Яко е и особено важно за даден човек (дори и при добра самооценка) да бъде оценяван по достойнство; тема от многото, които ме занимават сериозно. Може би има свой личен мотив, тъй като житейският ми опит е такъв, че съм се чувствала ценна и ценена несравнимо повече, много по-прямо и с по-голямо желание, извън пределите на родната си земя. Горчиво, но аз съм открила отговора на този въпрос за себе си и отдавна седя спокойно до своя мъдрец. Този опит е и много полезен, защото е добър мотив за мен да се уча и да мога да ценя, както и да не завися от друг в търсенето и намирането на тази ценност в света наоколо и в останалите хора, които, така или иначе, имат крайна нужда от това, съзнават ли го или не.

Вашият коментар

