Skip to content

Моето Послание към Краля на Попа

юли 29, 2009

Това е моят личен, скромен начин, дошъл направо от сърцето, да изразя шока, съпроводил тази внезапна загуба, ведно с уважението си (защото двете вървят заедно…) към голямото наследство, което той създаде и остави на всички нас, на Света. И, на своя почетен пиедестал, моята дълбока човешка благодарност за сериозния принос, който това наследство допринесе към опитите за изцеление на нашата обща неспокойна дом-планета. Просто си спомнете незабравимите послания на We’re The World, Black Or White, Earth Song, They Don’t Care About Us, Man In The Mirror, Heal The World

CLASS OF ’08

парче >> P L A Y
певец >> michael jackson
песен >> billy jean

Моята връзка с Краля на Поп музиката включва кратък, но знаменателен период точно преди тийнеджърските ми години, когато ходих на танци и имах една приятелка там, няколко години по-голяма от мен и негова запалена почитателка.

Няма нужда да казвам, че повечето от хората бяха луди по музиката му тогава, повечето от нас малки и по-големи момичета също, сигурно и момчетата, защото онези дни не бях особено заинтересувана от момчешките пристрастия към техните идоли. Помня, че се надпреварвахме да купуваме малки значки с лицето му от панаирни фургони из градските паркове и градинки; биха те нападнали на улицата дори, за да ти ограбят съкровището. Събирахме също и негови снимки от използвани дъвки и ги кътахме в момичешките си дневници и лични тетрадки, наричани от нас лексикони или ги разменяхме за други, които липсваха в скъпоценните ни колекции. Да имаш плакат на Майкъл Джексън през онези дни беше триумфално притежание.

И така, моята приятелка ми отвори очите за съществуването на идола и запали искрата към него в мен. Помня все така добре онзи конкретен ден след връщане от танците, когато тя ме заведе у тях, за да ми пусне неговите песни, след което се втурвам през глава към къщи в издирване на всеки запис, който музикалната колекция на баща ми може да е скрила някъде за мен. За съжаление, това, което бях благословена да намеря след продължителния лов, беше единствена песен на стара касетка, но затова пък със стойност на съкровище!! Запалих я от слушане, можете да си представите…

Дали песента беше Bad или Smooth Criminal, или някоя друга, е, това е вече забравено, но все още помня, че Dirty Diana беше култ. Бяхме се научили да я танцуваме и я знаехме наизуст, от А до Я и от Я до А, без дори да знаем английски.

Татко е изключително запален по музиката, но истината е, че никога не е бил фен точно на неговата музика; ще харесва Say Say Say по-скоро заради участието на Пол Маккартни, неговият любимец от Бийтълс, отколкото заради нещо друго. И оттам, този единствен скъпоценен запис за мен, за който съм все така благодарна, а за баща ми, все пак има една песен от наследството на Краля на Попа, за която е споделял искрената си симпатия.

Billy Jean на вашето внимание и моя своеобразен начин да почета кончината и звездното изкуство на артиста, което ще живее след него вечно.

No comments yet

Вашият коментар

