Skip to content

Децата са с Предимство

юли 24, 2010

Разходка от обичайните в парка. Русокосче пресича хода ми по една от алеите. Спирам, както обикновено, за да не обезпокоя залисаната му алисина устременост към… някъде. Докато се забавлявам на запетайковата ситуация и сладурската й разпиляност, опитвам същевременно да си прокрадна успешна алтернативна заобиколка и да продължа ритмичния си път на възрастен. Отново съм пресрещната, но този път от придружителя и неговата неочаквана реакция. Спонтанен възглас за проява на внимание, но не към мен, а към малката неподозираща точка, която се превърна мигновено в голяма стреснала се въпросителна. Добронамерен жест, за който искрено благодаря, но за жалост погрешен, защото аз съм възрастния, а по всички правила децата са с предимство.

No comments yet

Вашият коментар

