Skip to content

Поне Един Мъж сред Нас Двамата?!

юли 25, 2010

Разминавам се с теб, напомпал се и екипиран в черния си камуфлаж със сервизни мрежи не за лов, а срещу пръскане по шевовете. Класическото трио – потник, панталонки до трите ти четвърти и джапанки за другите две… Всъщност, една?! Изглеждаш в траур, животът ли ти е опротивял?! Страдаш, защото цветът ти е поизбледнял от последната мода на момента или защото го разреждат повече „Х“ марка ленти?! Не са ли много наистина?! Тротоарът е явно тесен за двамата, стоиш с масива си над мен и доволно наблюдаваш как ще ме принудиш да заобиколя непоклатимото ти място. Ще го направя, както с дърветата по пътя, все пак ти си вкоренен, а аз продължавам напред. Затова ли си купуваш голяма катафалка, в опит да премажеш всичко, от което се страхуваш, натискаш яростно педали и предизвикваш челен сблъсък във въздушната възглавница, за да изпълниш мъжествеността си с нея?! Затова ли се опитваш да минеш през мен, изземайки ми от предимството на дама, защото аз ли съм повече мъж от нас двамата или просто ти си открил в себе си жената?!

No comments yet

Вашият коментар

